Primerose: Apró titkom rád bízom


Kinézek az ablakon
- Köszöntelek szép napom!
- Ha volna rám egy pillanat,
megsúgnám a titkomat.
- Érzem, nálad jó helyen,
nem száll tovább, megpihen.
- Rabja vagyok, jól tudom,
mégis szárnyam szabadon.
- Ha kibontom minden éjjel,
repülök az éji széllel,
s lecsüccsenünk Ő meg én
a Szaturnusz gyűrűjén.
- Ott mesélünk sok csodát,
lopva vívunk csók csatát,
kergetőzve, egybe fonva,soha el nem engedve
mint a kalács, mit most süt a kemence
csillag poros utakon, ha sétálunk
szorosan fog, összeér a mi vállunk
ha rám néz- két szemében ott vagyok,
nevetve kínálja a holnapot.
Így vagyok én édes rab,
ki csak így lehet szabad.
... és most... Kedves Szép Napom ,
ez apró titkom rád bízom,
süss le rá ha látod Őt,
kitől - egy apró szívnek szárnya nőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails